Hoppas du driver med mig

Anonym om Blickar tillbaks på gamla dagar:
Du är så falsk. Du byter vänner som underkläder, du fattar aldrig när nån behandlar dig som en dörrmatta,
 och nu är amanda back on track igen?
Skäms du aldrig?

Svar:
Sånt här kan göra mig så jävla förbannad. För det första, VEM ÄR DU som kan sitta och kalla MIG falsk?! När du inte ens har stake till att skriva ditt eget namn? Och stå för dina åsikter. Och sen vad pratar du om, byter vänner som underkläder?! Mina närmaste vänner idag, det är Ronja och henne har jag känt sen jag började i 7an?! Elin har jag snart känt i två år?! Det är mina närmaste vänner, och dom har jag kännt riktigt länge. Sen har jag folk som jag umgås med också, men inte som en vardag. Jag har många tjejkompisar nu, det hade jag inte förr. Och jag umgås med folk som får mig att må bra, vad är det som är dåligt med det? Tillexempel som Gabriella Hellsten, hon kom från ingenstans och idag så har vi så jävla roligt när vi umgås? Jag är inte falsk för att jag umgås med mina vänner? Och de där med att jag byter vänner, haha det sämsta jag har hört!! Då måste ju du som påstår att jag byter vänner som du byter undekläder, ska man skratta eller gråta hur sällan byter du underkläder egentligen?! Haha

Och jag fattar verkligen när någon behandlar mig som en dörrmatta, dom personerna som har trampat ner på mig och betett sig som svin mot mig finns inte vid min sida idag. För dom har jag gett ett finger rakt upp i ansiktet och sagt till dom att aldrig höra av sig till mig längre. Och det har JAG valt. Och nej jag och Amanda är inte "back on track" igen. Men vi har blivit vänner, men vi umgås inte varje dag som vi gjorde förut. Och det är ganska bra faktiskt, för det har fått oss att föra oss närmre till varandra än förut. För förut var det väldigt mycket tjaffs, för att vi in princip satt ihop. Nu umgås vi kanske 1 gång i veckan, om ens det. Och då har vi så jävla roligt. Och jag skiter i vem du är som har dina åsikter. Jag lever mitt liv, har alltid gjort och kommer alltid göra.

Och jag kommer verkligen inte ta åt mig av det här, MEN jag kände verkligen att jag ville försvara mig med det här. För det där är inte sant. Ha en jäävligt bra dag, för det ska jag ha med min nya "trosa" Felicia Ramström. Också en tjej som jag ska slänga i tvätthögen imorgon -.- Hoppas vissa förstod ironin med det hela!


Jag och Amanda efter en bajen match <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0