Torsdag

Trött och sliten tjej idag vill jag lova. Ska på en föreläsning i skolan. Emrich som har suttit i koncentrations läger ska berätta om sin historia. Har redan hört det förut i nian men de skadar inte att lyssna en gång till, för man blir verkligen slagen av den här berättelsen att de verkligen fanns. Att de fanns en sån vidrig människa som hitler. Tur att han är död, annars hade jag varit en av dom som hade velat döda honom. Sanna ord. Men igår iallafall så var jag Ronja Anna Elin Amanda och Lovisa i rålis. Senare kom sebbe, och ännu senare kom jikke grossi ralle och ngn till. Najs va de, kanske lite för mkt alkohol.. Mötte senare upp William och Ulrika. Stod o snackade, sen kom pappa och hämtade mig i fridhemsplan. Deckade fint i min säng sen.. Och de slår tillbaka på en idag haha. Men de är så vi rullar. Ajde vi hörs! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0