Tisdags mys

Hej på er. Skolan idag, var SEG som fan. Trött som fan var jag också. Och ingen cola på hela dagen, katastrof haha. Nej men de blir så ibland. När man har mensvärk, och allting. Damp, galen! Efter skolan åkte jag hem och ladda mobilen, hann också se på ett avsnitt OC som går på femman. Inte min favorit serie direkt.. Nu kom jag på att jag inte har kollat på gossip girl på fett länge, omg my life is over. Or not? Haha. Måste se imorgon, slutar as tidigt på onsdagar. Vid fem tiden drog jag iallafall ut och träffa Rebecca, vi drog till Barkarby Pizzeria och käka lite. En halv barnpizza vart det? GALET, jag som alltid käkar som en gris aså. Men dom sa att medicinen som jag tar nu kan dämpa hungern. Rätt bra endå ju? Senare drog vi t Willys och Wiking kom dit. Hängde där, sen rulla vi till Barkarby skolan även fast de va så kallt. Kom hem halv tio och snart ska jag gå och nanna, måste va pigg imorgon. Trött som satan är jag också. Bye



Gammal bild när jag hade piercing där. Snyggt?? Haha eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0