Om valborg

Jag och Elin gick upp kl 6 på morgonen. Åt frukost och fixade oss, efter det begav vi oss till sumpan där vi mötte upp Ronja. Sen tog vi tåget 08.09 och på det tåget så satt Amanda, Lovisa, Zimone & Wiking. Vi åkte till Karlberg för att byta till Märsta. I Karlberg mötte vi upp Joseph och hans kompisar, alla började dricka lite bääärrtttz och sen åkte vi till Upplands Väsby Simon och Robert kom också. På stationen var de as mycket folk och alla skulle ha biljetter. Så de tog ett tag och få dom, och sen så var de inga kontrollanter som kolla heller? GRYMT. Haha. Snål ove här asså.

Nej men när vi väl kom till Uppsala, så vart de ännu mera bärtz. Vi satte oss i en park och hade de as mysigt. Ett par timmar senare gick vi o käka kebab. Den satt fint! Sedan, ännu mera bärtz. Och vi skulle gå till torget och möta upp någon och då var jag tvungen o gå o kissa så jag drog med mig Amanda. När vi ska gå tillbaka så ser vi att polisen stod vid Elin Ronja Lovisa och Sara. Och dom hällde ut all deras dricka, så jävla synd! Och jag klarade mig. Men vi löste de endå, vi hitta en hel vinbox och öl. Så de funkade endå.

Vi satte oss i en annan park sen och där var de två små tjejer som gick runt och tog pantburkar för dom skulle köpa godis så söta haha! Och då sa Simon till mig att om jag hjälpte dom att plocka så skulle jag få 100 kr av han?! Haha så lätt de gjorde jag, sen blev man en 100ing rikare. Men dom pengarna är borta nu.. Efter allt det skulle vi möta upp Stavve så vi fick gå en lååång bit och vi hitta honom inte. Men vi tappade bort Lovisa och Sara. Och vi fick inte tag i dom. Så jag Amanda Ronja Elin Zimone och Wiking satte oss ner och drack lite och försökte ringa. Tillslut så såg vi tjejerna gå på vägen så vi ropa på dom haha och sen var vi alla tillsammans igen.

Efter ett litet tag så drog Zimone och Wiking och vi var kvar. Träffade snabbt på några killar från Uppsala. Och sedan var det middags dags. Så vi stack till Donken, as gott vare. Men när jag och Ronja skulle gå på toaletten så börja vi bråka med massa (förlåt) negrer. Asså dom var dumma i huvudet. Jag säger inte att alla är det, men dom där var riktigt dumma i huvet. Blev galen! Och sen när vi äntligen kom där ifrån så vart de tjaffs med några andra. Men orkar inte bry mig om de, det angår inte mig..

Sedan så drog jag Amanda Ronja och Elin hem, då hade klockan blivit 19.00 och vi orkade inte vara kvar längre. Så vi stack hem till mig, hämtade varmare kläder och sen stack vi till statoil 22 och Amanda köpte cigg. Vi andra köpte korv haha. Sen skulle vi gå där ifrån till Kullen. På vägen dit så är det två killar som pratar engelska och frågar om vi vill ha skjuts och vi hoppa in. (Ser mamma de här nu kmr hon inte bli glad haha). Men dom var trevliga och släppte oss där dom skulle. Vi sprang på Felix, Ljung och några till. Satte oss med dom, sen kom snuten igen. Men dom jävlarna fick inget av mig då heller. MINA BÄRTZZ!

Sen så gick vi till Skälby skolan och mötte upp Olivia och massa pers. Stannade kvar där till halv 2 sen kom mamma och hämtade mig. Deckade fint i sängen, dirr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0