Om min helg

Hejsan allihopa, fan förlåt för dålig uppdatering. Helt sjukt så dåligt jag har varit! Kortfattar min helg

Fredag: Chillade hemma hela dagen, sen så helt impulsivt så åkte jag Ronja och Stavve neråt i landet, och hittade på massa roliga saker. Men vad som hände där, stannar där. Och de är inte något allvarligt. Men privat, hähä.

Lördag: Kom hem till Stockholm igen vid 21.00 tiden, då vare bara att käka middag och sen hoppa in i andra kläder och möta upp Amanda Lovisa Ronja och Sebbe. Vi åkte till Rålis, och träffade Jocke Simon Axel Micke och massa fler. Vi var ett helt gäng som satt där och kul hade vi också. Fick sällskap med grabbarna hem, älskar er!

Söndag: Vaknade vid 13.00 tiden någon gång. Sen kom Andreas t mig och vi stack t Barkarby pizzeria och käkade kebab. Zimone och Amanda kom dit också. Efter några timmar så stack Andreas och Zimone. Så jag och Amanda knallade hem till mig och hämtade saker, bytte om osv.. Och sen mötte vi upp Ronja och åkte till Rålis igen. Där var de en hel del folk. Bland annat en gammal kompis "johnnyboy" och Daniel Lembke eller vad han heter? Amandas kompis iallafall. Elin kom dit senare också. De hände en liten olycka när jag skulle hem. Vred om hela foten, så nu knallar jag runt på kryckor. How fun? Fyfan..

Idag var jag i skolan halva dagen, fick för ont så mamma kom och hämtade mig. Somnade i någon timme, och sen käkade jag middag. Mötte upp Ronja vid 18.00 tiden och vi gick runt och snackade lite, sen mötte vi upp Camilla. Och senare kom Jocke Simon Isabelle och Måns. Vi satt och snackade och fördrev tiden. Och nu är jag hemma och har varit de i kanske tjugo min? I dont know..

Fyfan va långt dehär inlägget blev nu, men ska snart slagga. Skola imorgon vettniii.. Vi höres, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0