Maybe it's time to grow up? But it's boring!

Godmorgon, eller det är nog lite för sent för att säga det nu. Med tanke på att jag har varit uppe sen halv 10. Och lagt ut massa inlägg, men raderade dom nyss. Min blogg ser så tråkigt ut! Bara massa låtar, och är det inte det så är det massa depp texter. Men det är det att när jag är glad så orkar jag inte skriva haha, då är jag antagligen ute eller gör något annat. Men iallafall så är det fredag idag. Veckorna går så sjukt fort, hinner inte ens med längre. Det känns som att det blir söndag, och sen är det fredag igen. Men det är inget jag klagar på. Jag lever för helgerna, har jag alltid gjort. Då känner jag mig lugn och kan göra det jag tycker mest om. Vara med mina vänner, festa och bara njuuuta av livet. Ikväll så spenderas kvällen i Rålis. Med alla mina vänner, och bekanta. Kommer nog bli skit najs. Hoppas Amanda tittar förbi också, har inte sett räkan sen i söndags. Hon jobbar ju så hon kommer bli utbränd haha.

Snart ska jag ta tag i dagen och städa, åh vem fan pallar? Seriöst. Finns det något tråkigare än att städa. Men jag måste, för annars så får jag inte pengar. Ångest. Grov ångest. Ikväll ska det inte bli några fylle samtal heller, för då kommer jag nästan börja gråta asså. Orkar inte skämma ut mig mer. Förra helgen räckte ordentligt. Eller hela förra veckan om man ska säga så. Onsdag, Fredag, Lördag och Till o med Söndag. Fyfan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0