Inte ofta mitt "fina" leende fångas på bild


Och med den här bilden så säger jag godnatt.
Har hunnit shoppa med mamma, det vart två bodys (se bilden ovan)
En sådan svart och en vit likadan. Sen en annan svart fin tröja
Och två bikinis och en bh. Sen vart jag nöjd. Skulle behöva tusen
andra saker också. Men som vanligt hittar man inte så mkt när man
har chansen. Bara när man är ur fattig och mamma inte vill bjussa..
Haha nej men aa. Har iallafall laddat ner massa ny musik på telefonen
Så imorgon ser jag fram emot buss turen till skolan. Visste ni att det
är det bästa jag vet? Att sitta på en buss med skön musik i öronen och
bara tänka. Ibland kan jag till och med åka värsta om vägen bara för
att få sitta själv med musik och tänka och drömma sig bort. Då mår jag
bra. Även fast det kanske inte är värsta peppmusiken i öronen. Men lugn
och fin musik gör mig lycklig. Lyssna på brustna hjärtan och bli lika tagen
varje gång man känner igen sig i varje ord.. Men nu ska jag sluta prata
måste verkligen gå och lägga mig. Bussen går 08.15 imorgon, suuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0