Inte ens solen hjälper mig nu


Rökt cigarett på cigarett, gråtit, skrattat, skrikit, allt.. Men helt enkelt inte orkat bry mig om hur jag mår. Skitit i om jag har mått så äckligt dåligt, för nu orkar jag inte dra mig upp. Det gör jag om ett par timmar, eller dagar. Egentligen så var det inte så dåligt, för jag menar.. Han var ju inte elak? Han var bara samma person, som han alltid har varit. Han kan inte säga vad han känner, han kan inte visa mig någon positivt alls. Det enda som kom fram var: Det tog fort att ta kontakt, men nu får tiden ta oss dit vi kommer. Jag lovar ingenting.. Ovanligt va? Att han inte lovar någonting, han vill ha kontakt med mig och göra allt bra. Men han kan inte lova mig att bli bättre, han kan inte lova mig att visa känslor och finnas där? Vet inte om jag är helt jävla dum i huvudet som ens tänker på att ge han en chans. Haha det här är skrattretande, och sen får vi ju inte glömma att han vill hålla allt hemligt också? HAHAHAHA, orkar ej. Nu ska jag röka ännu mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0