Har tråkig, ok?

Hur bor du: I ett rosa parhus

Brukar du komma i tid: Alltid en kvart försenad

Hur lång är du: 166 cm

Kan du laga mat: De beror på vad jag ska laga

Vad har du på dig just nu: Stor tröja och hotpants

Har du någon fobi: Spindlar, grov fobi

Hade du en bra kväll igår: Om jag hade

Vilket är ditt senaste inköp: Donken mat

Din favoritdryck på morgonen: Juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes

Vad hade du sönder senast: Min nagel

Vem snackade du med senast: Mamma och syster

Varm favoritdricka: Te

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider

När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg

Saknar du någon just nu: Självklart

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha jadu

Någon jag stör mig på: För mycket

Intressen: Fucka ur

senaste person du kramade: Olivia tror jag haha

Senaste person du ringde: Mamma

Senaste person som ringde dig: Rebecca Strömqvist, missat samtal

Vad drack du senast: Cola

Vill du ha barn: Ja det vill jag

Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa! Då blir jag 18

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe

Attraheras du av män med skägg: Inte mycket skägg, men lite kan va snyggt

Brukar du baka: Nej

Vilken låt lyssnade du senast på: Petter - Krafter

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp

Har du pengar på mobilen: Har abonemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0