Fuck this i'm going to Narnia

Har äntligen skrivit klart min uppsats som jag skulle ha skickat in redan igår till min engelska lärare. Det måste in om jag ska få VG i engelska och det är självklart att jag vill det. Hade lite panik där ett tag och bad folk skicka uppsatser till mig. Och fick en jätte fin av Lovisa. Men sen kom jag på att jag var tvungen att skriva om Askmolnet på Island. Så jag fick använda mitt "författar huvud" och skriva en liten historia med samtidigt riktig fakta om vulkanen Grimsvötn haha. Men jag hoppas att lärarn blir glad för det! Så nu kan jag äntligen gå och lägga mig i min sköna säng som är väldigt lockande. Men helt plötsligt blev jag väldigt sugen på att skriva något eget. Kanske en novell eller något liknande och skicka in till en tidning? Det var länge sen jag skrev något långt. Har oftast bara blivit kortare texter i skolan eller något liknande. Får se hur det blir med den saken, brukar ofast komma på saker som jag vill göra men sen så gör jag aldrig klart dom. Men sån är jag, och det får jag ju hjälp med nu. Medicin damen här vet ni haha. Nej men åh, nu börjar jag bli trött och gaggar bara på om allt möjligt. Irritatinnnggg va? Haha puss på er.


En glad tjej sommaren 2009, ta mig tillbaka. Och gör om allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0