Ett vanligt blogg inlägg liksom

Tjenare folket!
Skolan funka idag, förutom att man va en trött tjej. Skit vidrig mat vare också, fyfan! Skolan slutade vid 14.00 ngn gång. Så jag och Naim stack till en park vid malmvägen, chilla där i ett par timmar och snackade om allt. Jag lovar, om allt! Du är en av dom bästa vännerna jag har, tack för att du finns! Stack hem vid 17.30 och åt middag. Sen drog jag ut och träffa Ronja och senare kom Andreas också. Satt och snacka lite skit i ett par timmar. Och sen kom jag hem och la mig i soffan. Ska nog gå och lägga mig snart, trots att jag är ledig imorgon och har sovmorgon. Men jag är trött, vart ej så mycket sömn inatt. Men de har jag bara mig själv att skylla på, så blir det om man är en stygg tjej. HAHA! Jag är så jävla övertrött asså. Imorgon äre fredag och de är jävligt najs, kanske blir hem till Julia för chillkrök. Eller stanna i Barkarby och vara med Amanda och Lovisa, de får vi allt se.. Vi hörs när vi hörs, puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0