.

Har varit så dålig på att uppdatera igen, jag vet. Men den här helgen har jag haft mina värsta fyllor någonsin. Tror inte att jag någonsin har skämt ut mig såhär mycket. Det här är stora tecken på varför man inte ska dricka alkohol.. Vill inte ens prata om vad jag har gjort, så lämnar det där. Men får fortsätta att hålla mig undan i Sollentuna.

Har känt mig tom hela dagen, har liksom inte känt mig värdefull på något sätt. Är så trött på att må såhär, är så trött på att inte veta vad som kommer att hända eller om saker någonsin kommer att bli bra igen. Jag vill bara kunna säga att jag är lycklig, men det är jag inte. Har inte varit lycklig på flera år. Visst kan de komma dagar då man skrattar så mycket så att man får ont i magen. Men det finns ju alltid någonting som gör ont innerst inne också. Och jag vill faktiskt inte dölja det. Jag hatar att dölja känslor, att låtsas att saker är bra. När det inte är det. Varför ska man sätta på ett fake leende och låtsas som att hela livet svävar på rosa moln. När man bara vill lägga sig ner på marken och skrika att man inte orkar mer.

Hellre är jag ärlig och säger att jag mår skit dåligt, än att låtsas som ingenting. Jag kommer inte ge upp livet, det kommer aldrig att hända. För jag har kommit såhär långt, så de finns inte en chans att jag skulle ge upp. Men visst så finns det dagar som man bara önska att man kunde dö och se vilka som faktiskt skulle brytt sig på riktigt. Tror faktiskt inte att de är dom som man tror ska göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0