Det gör ont i hjärtat

.. att veta att jag inte har träffat er ser i augusti. Har inte sett några av mina närmaste vänner på snart ett år. Det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva hur mycket jag saknar er. Jag gör det verkligen! Måste försöka komma ner snart, men vet inte när eller hur. Det var så enklare när man hade boende där nere. Men jag ska försöka lösa det på något sätt, måste träffa er snart. Men vare sig om vi inte ses på flera år så kommer jag alltid att finnas där för er, stötta er och älska er. Det var ni som fanns där i somras, när ingen annan gjorde det. Tack för allt!


Jag och min fina Else!
På tåget hem från Helsingborg. Saknar dig så de gör ont Else


Jag, Joanna och lite av Ida
På Mikaelas fest, den fina kvällen


Jag och Percy haha!
På Mikaelas fest innan den hade börjat haha


Jag, Frida och lite av Emma
Vid hamnen i Helsingborg. Saknar det


Joanna, Emma, Frida, Ida, Elizabeth & jag
Finns ju en person som man skulle vilja klippa bort
.. men jag orkar inte vara sån nu, det är en fin bild med fint minne


Else, jag, Elin, Elizabeth och Emma
Dyngraka efter en hel kväll i Helsingborg, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0