Trött på att låtsas

Hejhej! Tränade efter skolan med Elin & Simon, skönt.. Sen drog jag hem och åt middag, deckade nästan i soffan. Men mötte upp tjejerna endå och solade solarium, så skönt. Ska köpa solkort när pengarna kommer. Man kunde verkligen rensa tankarna där, kom bort ifrån verkligheten kändes det nästan lite som. Idag bröt jag ihop i mina föräldras famn, för jag är så svag just nu. Jag kan inte vara stark längre, och jag önskar att jag kunde skriva varför jag inte kan det längre, här i bloggen. Men folk är så dömmande, mina närmaste vet. Och det får stanna så. Jag orkar inte längre, jag kanske behöver hjälp endå. Det är tur att Lisa finns, det enda människan som kan på riktigt säga 'jag förstår dig'. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig/ nathalie

2011-03-30 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0