Torsdags kväll

Godkväll på er!
Dagen spenderades i skolan 'som vanligt'. Efter skolan åkte jag hem, åt middag.. Mötte upp Ronja sen i Akalla, och vi åkte vidare till Kista. Där köpte jag en skinnjacka, och en pälsväst. Så fin! Imorgon är det fredag, ingen skola för mig som vanligt. Men på dagen ska jag träffa upp Amanda, ta igen all förlorad tid. Hon har mycket att berätta för mig haha! Sen på kvällen blir det tjejmiddag med dom bästa, sen lite förkrök och sedan vidare till en fest. Finns 2 stycken just nu, får se vad man väljer. Så skönt att få sova ut imorgon iallafall, är så otroligt trött. Kan inte sluta längta till Turkiet i sommar heller, så underbart det ska bli. Men nu ska jag gå & lägga mig, vi hörs nog imorgon. Puss.. & tack till er tre som har kommenterat. Det gjorde min dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0