Slut på lov

Ikväll vart det tjill framför Tvn hemma hos Zimone med lite people, men sen drog jag Ronja och Elin till Bro där Gabriella och Dina var. Men min vän mådde inte så bra så vi drog där ifrån nästan på direkten, lite synd men är sjukt trött idag också. Ska sova direkt när jag har skrivit färdigt det här inlägget. Jag är så trött på människor nu för tiden asså, ibland önska man bara att man kunde låsa in sig på sitt rum och stänga världen ute. Men då skulle jag väl hamna i en deprission också hah. Jag kan vara en liten bitch ibland, men det är sån jag är. Och det har vi människorna som har svikit mig att tacka för. Fuck you till er alla som tar mig som ett andra handsval. Hahaha bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0