När ska oturen försvinna

Hej bloggen. Har inte uppdaterat, jag vet. Men har varit så trött, och inte vetat vad jag ska skriva om. Har så otroligt ont i hjärtat. Det kanske är sant det dom säger, att jag har ont i själen också. Vet inte riktigt vad jag ska göra med alla dom här känslorna som kommer fram, speciellt på kvällarna & när jag är själv. Så trött på att må dåligt, när ska allting vända? Har levt såhär i 3 år nu, har inte mått speciellt bra på tre år. Och det är så otroligt frustrerande. Skriver imorgon, och jag blir på bättre humör då. Orkar inte skriva när jag mår så här dåligt, för det är som sagt ni som läser den här bloggen som får gå igenom dom här irriterande texterna. Hejdå..

Har en fråga till er så länge tills jag kommer tillbaka.. ♥
Varför läser ni min blogg, vad är det som gör att ni stannar kvar här?

(svarar ni inte kommer jag bli riktigt ledsen, det är ju endå 22 som läser den här bloggen)


Kommentarer
Postat av: Sara

FÖR DU E SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAAAA!

JAG ÄLSKAR DIG TILL STJÄRNORNA FINEN!!!!!!!!!!!

2011-03-24 @ 06:40:42
URL: http://sarus.devote.se
Postat av: madde

för att du är grym på att blogga o dina texter är jätte bra. Man förstår verkligen & dom ger mycket. så fortsätt o skit i vad alla andra säger, det är din blogg. vill dom inte läsa dina texter så fuck dom.

2011-03-24 @ 19:33:33
URL: http://madderosen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver otroligt bra och fina texter :)

2011-03-24 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0