Idag har det varit bra

Godkväll, efter skolan åkte jag till Jakobsberg och mötte upp Andreas på vägen dit. Vi gick in i centrum, lurade på honom en "baseball jacka" och sen köpte han en annan tröja också. Sen kom Rebecca dit också, snackade lite om Turkiet som kommer bli så naaajs i sommar! Efter det åkte jag hem, kollade på mitt program som jag har börjat följa på kanal 11 som går varje dag kl 17.00 - 19.00 Bachelorett, jag dör vad bra det är! Och killen är så snygg och charmig, en riktig man. Vill också ha en sån, en som vill hitta en tjej att älska hela livet. Vart finns dom killarna? Som alltid kommer att älska sin tjej, trots vad deras förhållande kommer att gå igenom, sjukdom.. Ja vad som helst! Men efter det träffade jag Ronja iallafall, sen begav vi oss till Viksjö och träffade Alexandra, sen kom också Felicia & Emelie dit. Stack till träffen haha?! Och chillade i sofforna i tjugo min typ. Sen åkte jag hem.

Håller på att ladda ner sesong 1 'morden i sandhamn' vet inte om det är bra? Men måste ha något att kolla på nu, har kollat klart på One Tree Hill, eller sesong 8 har jag ju inte sett. Men de finns bara på piratebay med engelskt tal utan svensk text, och de hatar jag! Men nu är det färdig laddat, och nu ska jag kolla. Ha en bra kväll, antar att alla ska sova nu? Men jag har som sagt aldrig skola på fredagar, hähähä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0