HEJ

Heeeeeeejjjj aaaalllaaaaa minaaaa sööööta blooogggläsare = 16 st. HAHA! Idag, kom till skolan precis hel. Hade en as tråkig svenska lektion, efter det en annan as tråkig lektion. Efter det lunch, och den var god idag. Första gången på ett halv år typ, WOW! Efter det en annan lektion, gjorde ingenting och sen möblera vi om klass rummet. Eller dom andra fick möblera och jag peka vart de skulle stå. Det är så vi rullar haha! Efter skolan stack i till centrum, träffa krillepille som gick i våran klass förra året. Träffa Simon som träna. Och aa. Sen stack jag & Elin t mig, sen till Kista. Käka mat, yummi. Sen gick vi till Lord, och drack cola med Elin's papi och hans vänner. Efter det gick vi runt i centrum ett tag och bara snackade. Vi ska bli as snygga i sommar. Elin köper SATS kort imorgon, så de blir träning efter skolan. Torsdag äre imorgon också, sen blire helg efter den skoldagen. Alltid najs. Trött på livet idag är jag också, eller nej kanske inte. Var glad hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0