Du var bättre förr

Jag som ville skriva så mycket, när jag satte mig på bussen från Husby så tänkte jag verkligen på allt jag skulle skriva ner ikväll och uppdatera er läsare med alla mina både varma och kalla ord. Men det hinnar jag inte nu, måste gå och lägga mig vilken minut som helst. Så känslorna får komma imorgon, och det är sånt humör då. Det vet vi inte, åh hatar att inte veta något. Men idag har jag iallafall varit i skolan, sen tränat, sen åkt hem och ätit. Sen träffat Ronja & Elin, senare kom Naim. Kom hem vid 22.00 tiden och sen kollat på ballar av stål, fan vad roligt det var..

Men några saker hinner jag iallafall skriva. Det är några saker som jag inte förstår. Killar. Dom får göra exakt som dom vill, dom tror att dom kan bestämma över oss tjejer precis som att vi inte har någon egen vilja. Speciellt ett ex, han tror att även fast han har sårat gång på gång och inte velat något flera gånger. Så såfort kan känner för det ska han komma tillbaka, och "bossa" över ens kärleksliv? Det är fan inte normalt. Just nu är det inte mitt kärleksliv jag pratar om just nu. Det är min bästavän, som jag vet går igenom något väldigt jobbigt och svårt just nu. Men vet du vad gumman? Du kommer bli lyckligare. Om du inte skulle göra det här valet som du gör nu så skulle du ångra dig så grovt mycket. Med erfarenhet sen gamla kärlekar som jag har haft. Så valde jag "the bad guy" Och jag fick aldrig mer se den bra killens känslor igen. Det är något man ångrar än idag. Så därför, var stolt över dig själv. Jag älskar dig hjärtat, det vet du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0