Dåtid & nutid

Hahaha jag hittade en gammal blogg från 2007, och där har jag gjort den här listan, tänkte visa er hur den såg ut då och sen gör jag en i "nutid" .. Hahah bara William saker, men det roligaste är Vem stör du dig på? - Just nu, ELLEN -.- & Har du varit på ett party?  - Jaråw. HAHAHA jag dör! Vad var partyt, elverket eller? Tönt jag var

 

Hur svarar du i hemtelefonen? - Hej det är josefine
Hur svarar du i mobiltelefonen? - Oftast  'Hallå?'
Ringer det mycket till dig? - Ja det gör de väl (a) Haha
Ringer du mycket? - Ringer inte ngn till mig, så ringer jag .. Pratar i tele 24/7 Haha
Vem ringde du senast? - William ..
Hur mycket pengar har du? - Just nu så är jag såkallad PANK .. :/
Senast kramat och när? - Johanna när vi sa hejdå
Antal timmar sömn inatt? - För några .. Sömnbrist
Sov du ensam? - Ja :/
Vem sov du hos senast? - Tror det var hos ida
Vem vet mest om dig? - Rebecca 
Vem vet du mest om? - Rebecca
Vad ser du fram emot? - Massa saker, mest att träffa alla som jag saknar så mycket!
Vad vill du ha just nu? - Höst lov, koooom!
Vem hånar du? - Vad betyder det? (a)
Vem längtar du mest efter? - William, han är saknad :/
Vem vill du helst slippa? - Hahaha , de är många
Vem stör du dig på? - Just nu, ELLEN -.-
Vem vill du sova bredvid inatt? - Wille (a)
Vilken buss åker du oftast? - 541 Vega & 541 Vällingby
Vilken årstid är det nu? -  Höst
Anser du dig själv snygg? - Hahahahahahah
Har du varit kär? - Ja, men bara 2 gånger
Är du kär nu? - Inte riktigt kär, men det är klart jag är lite ..
Är du en bra partner? - De fanns väl saker som jag borde ändrat på innan de tog slut :/
Har någon varit otrogen mot dig? - Nej, de tror jag iallafall inte
Har du varit otrogen? - Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? - Hahahahaaaahahahaha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Ja, vi har mycket kontakt
Vad åt du senast? - Äppelpaj (a)
Är du polare med grannarna? - hahaha nej, de är bara gamlingar som bor vid mig
Har du varit på ett party?  - Jaråw
Har du varit utomlands? - Såklart
Var är dina syskon just nu? - Min lillasyster är där nere och kolla på tv
Vilken tid gick du upp imorse? - Klockan 7 -.-
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Försökte sova
Vad är det första du gör på morgonen? - Går upp
Vad ska du göra efter det här? - Prata i telefon [a]

Nu
Hur svarar du i hemtelefonen? - Hej det är josefine
Hur svarar du i mobiltelefonen? - Hallå
Ringer det mycket till dig? - Oftast så är det min mamma
Ringer du mycket? - Ja de går fortare än o smsa
Vem ringde du senast? - Ronja Hallberg
Hur mycket pengar har du? - 109 kr på kortet haha
Senast kramat och när? - Ronja Hallberg
Antal timmar sömn inatt? - 9 timmar
Sov du ensam? - Yes sir!
Vem sov du hos senast? - Elin tror jag
Vem vet mest om dig? - Jag själv
Vem vet du mest om? - Ingen tror jag, alla är så tysta om sig själva nu för tiden
Vad ser du fram emot? - Att fylla 18
Vad vill du ha just nu? - Riktig kärlek
Vem hånar du? - Personer som inte har nått vett i huvudet
Vem längtar du mest efter? - Edin
Vem vill du helst slippa? - Det vet jag inte 
Vem stör du dig på? - Hennes namn är inte värd att nämnas
Vem vill du sova bredvid inatt? - Ingen
Vilken buss åker du oftast? - 567 till Sollentuna Station
Vilken årstid är det nu? -  Någon blandning mellan vinter & vår
Anser du dig själv snygg? - Ja ibland
Har du varit kär? - Ja
Är du kär nu? - Det vet jag inte, är nog kär i kärleken
Är du en bra partner? - Kommer faktiskt inte ihåg haha
Har någon varit otrogen mot dig? - Nej.
Har du varit otrogen? - Mm..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? - Det var en svår fråga
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Fyllestrul, så nej
Vad åt du senast? - Middag
Är du polare med grannarna? - Haha nej, som sagt bara äldre som bor här
Har du varit på ett party?  - Vi gör de hela dan varje da
Har du varit utomlands? - Si
Var är dina syskon just nu? - Hon sover nog 
Vilken tid gick du upp imorse? - Halv 8
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Jag sov!
Vad är det första du gör på morgonen? - Kollar telefonen
Vad ska du göra efter det här? - Gå & lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0