Dags att vakna till nu

Tänker släppa allt nu. Alla gamla vänner som inte finns där idag, trots att man sa så mycket. Lovade varandra, men endå så blev det inte så. Och alla gamla kärlekar, finns 'dom' inte där idag så kommer dom inte att göra det imorgon heller. Jag sårar bara mig själv genom att gå och tänka på minnen, det är dags att sudda ut dom. Iallafall så dom blir svaga. Jag vill inte gå runt och vara ledsen för att personer inte finns där längre, trots att dom sa att dom skulle det. För jag har kommit en bra bit på vägen utan dom. Jag bara ljuger för mig själv när jag säger att jag inte klarar mig utan dom, för det gör jag. Jag har klarat mig så pass länge nu, så varför skulle jag inte kunna göra det längre? Det finns som sagt en anledning till varför dom personerna inte finns vid min sida idag. Och dom största orsakerna har jag valt själva att klippa banden med. Jag måste sluta leva kvar i mitt gamla liv, för det här är mitt nya. Jag ska vara så otroligt glad över dom personerna som står vid min sida idag, och får mig att le. Utan dom hade jag aldrig gått så här långt. Kärlek till min familj & till mina vänner. Ni är det enda som får mig att vilja gå vidare och se hur bra jag har det. Det är för er som jag orkar varje dag, ni är allt. Och tack för att ni aldrig slutade tro på mig, när andra gjorde det. Jag kommer aldrig svika er, aldrig. 'Ni vet vilka ni är'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0