Trött tjej idag, verkligen

Hej på er, nu var det ett tag sen igen. Är för dålig för att upptadera, egentligen borde jag kanske inte blogga? Eller jo haha, det borde jag. På midsommar hade vi det mys, spenderade natten med ett gäng grabbar och det hände en massa. Två stycken låg och spydde från en brygga ner i vattnet, andra började bråka. Men det är väl så midsommar ska se ut, vad vorde någon högtids dag utan problem & drama. Ingenting egentligen?

Men igår så hoppade jag och Nathalie på bussen hem iallafall, var hemma vid kvart över fem typ. Åt middag och sedan mötte jag upp Rebecca och Stefan. Satt med dom ett tag, sen åkte jag och Rebecca hem till henne och drack vin. Det kom två killar dit också, mamma och pappa kom och hämtade mig kl 2. Och sen somnade jag i sängen, skit trött.

Blev väckt nu i morse halv 1, och jag har bara kollat på film och tagit det lugnt. Senare ska jag träffa Elin, får se vad vi hittar på. Ronja kommer också hem ikväll eller idag, ingen koll. Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, känner mig skit äcklig hehe. Vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0