Sollentuna kan dra åt helvete

Hej på er. Kan ju säga att jag är lagom förbannad. Igår så mötte jag upp Ronja Elin Anna Zimone och Johanna. Vi stack till sollentuna och drack lite, sen drog Zimone & Johanna och Julia kom. Då drog vi till "school's out". Där hade vi skit kul, dansade och aa. Tills det kommer fram en vakt, snygg var han också men så jävla mobbad. Han påstod att jag var för alkohol påverkad?! FRÅGETECKEN!!!!!! Och då vart jag lack så jag sa till honom amen ta alkohol test på mig då. Då fick jag följa med honom + tre vakter eller poliser eller vad fan de nu va. Och dom tvingade mig och Elin upp för en kulle. Och jag berättade för dom att jag inte skulle kunna gå upp där för jag har stukat foten, men det sket ju dom fullständigt i. Så självklart vrickar jag till foten och faller ihop. Och dom lyfter upp mig som om jag vore så packad så jag inte ens kunde stå på fötterna och Elin säger till dom att låta mig vara. När vi väl kommer in i deras lilla stuga eller vad de nu är. Så vill dom ringa min pappa så jag sa till dom att självklart fick dom göra det och att det är så patetiskt för vi hade inte ens gjort något fel. Det första poliserna gjorde när vi gick in i edsbergsparken var att kolla igenom våra väskor och vi hade ingenting på oss!!!. Sen sitter en annan vakt med mig inne i stugan och försöker visa empati!? Är han dum i huvudet det är dom som har förstört hela kvällen. Så jag var så jävla lack, sen kom pappa och hämtade mig och Elin. Tack Elin för att du satt med mig hela kvällen och försvara mig. Jag älskar dig.

Och jag kommer ALDRIG att sätta min fot i sollentuna längre, så jävla förbannad är jag. Det här är patetiskt. Skönt att skolan är avklarad där så slipper man smuts stället, fyfan säger jag bara.

Juste får ju inte glömma att säga att min fot har blivit mer förstörd nu. Över våld kan man inte kalla det, men önskar att man kunde göra det. TACK FÖR ATT JAG INTE KOMMER KUNNA STÅ PÅ MIN FOT IDAG HELLER. OCH HADE JAG VARIT SÅ JÄVLA PACKAD SOM NI PÅSTOD ATT JAG VAR SÅ HADE JAG VARIT BAKIS VILKET JAG INTE ÄR!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0