Glad midsommar


Hej på er, ska snart iväg för att fira midsommar med mina vänner Nathalie &
Ronja. På Ronja's landställe. Det kommer nog att bli riktigt mysigt, får se om
det finns något folk där runt omkring. Annars kommer det nog att bli den mest
lugnaste midsommar på 5 år. Men det kan bli bra också, det tror jag nog. Cider,
kort och bara det fina sommarvädret. (om det nu håller i sig). Men varför firar
man egentlien midsommar? Har aldrig förstått det där, det är nog en yttligare dag
som firas bara för att vi svenskar vill ha något att skylla på för att få dricka alkohol.
Nej nu ska jag fixa det sista, är riktigt taggad. Ska möta upp Nathalie först..

Får inte glömma att tacka er tre som har kommenterat så fina kommentarer till
mig angående inlägget under. Jag var helt panikslagen då, och nu känns det
bättre igen. Men tack till er fina, verkligen. Fortsätt gärna att kommentera,
berätta om era kärlekar? Ni gör som ni vill, men skulle bli så otroligt glad då.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0