Fredag


Nu har jaf sommarlov, mitt sista sommarlov och sen börjar vuxen livet. Det känns som att hela
livet har gått så otroligt fort. Eller inte hela livet, men snart hela 18 år. Jag kommer ihåg när jag
var liten och tänkte på när jag skulle ta studenten, och hur jag skulle se ut när jag blev äldre.
Och här är jag, två månader kvar tills jag blir myndig. Har odnat upp mina betyg, och börjar att
se ljuset i livet. Jag tänker njuta nu, för dom vännerna som jag har i mitt liv. För att 2011 inte har
varit så dålig trots allt. Även fast det är ett helt halv år kvar på det här året, så känns det som att
det här året har gjort allt bra igen. Idag har jag suttit och njutit i solen med en av mina äldsta och
närmsta vänner. Nathalie Karlsson, och vi har pratat om igenom livet. Och jag är glad att jag har
henne. Utan mina vänner så skulle jag inte vara någonting, inte utan min familj heller. Nu ska jag
sluta skriva, och hoppa in i duschen. Idag fyller fina Joacim år och han ska firas i Rålamshovs parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0