Torsdag

Godkväll? Skolan då, hur va den.. Ja du, den va aa sådär aså. Saker kommer upp som man bara önska kunde stanna där nere någonstans. Inte för att jag egentligen bryr mig, för jag är säker på min bästavän och jag litar på henne. Men att folk ens kan vilja förstöra det, det äcklar mig. Efter skolan åkte jag Elin & Sara till Edsberg, träffa Nour snabbt. Efter det drog vi hem till Elin och låg i hennes soffa, snackade om allt & inget. Sedan åkte jag hem och åt mat, istället för att äta ute. Duktig flicka. Efter ett litet tag mötte jag upp Ronja & Anna, vi drog till Willys ofc och sen mötte vi också Wiking. Kom hem vid 9 tiden, har snackat med Elin i telefon väldigt länge och sen så la jag mig i sängen. Ska kolla på Dear John snart, och sen sova. Har ingen skola imorgon, så de blir en lång sovmorgon för mig skönt! Jaja, orkar inte skriva mer nu. Mitt huvud nu aså, haha jag vet inte vad jag ska säga. Tusen tankar, för mycket. Vi hörs, i helgen ska vi spåra.. Lite för mkt hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0