Smärta

Har inte Bloggat på hela helgen, har inte orkat.. Jag saknar honom så mycket, han som kände mig så otroligt bra.. Kommer du ihåg när vi gick runt i Karlberg? När du frågade mig en sak och jag svarade att alla killar är dumma i huvudet. Och du kollade på mig och sa : jag är inte dum i huvudet, jag är inte som dom. Jag kommer inte göra så som dom har gjort mot dig Josefine, jag kommer aldrig såra dig. Trots att du knappt betyde ngt för mig då, så önskar jag nu att dom orden kunde varit sanna.. För jag saknar att tycka att du var världens bästa kille. Jag saknar att kolla in i dina bruna ögon och känna mig så säker. Innan allt blev kaos, innan allt hat kom in i bilden. Då det bara va bra mellan oss, då vi kunde skratta istället för att skrika. Vad hände med oss E? Varför blev det såhär?! Varför kunde du inte bara va den som du sa att du var. Varför ändrades allt. Varför kan du inte bara va den killen som hjälpte mig upp från botten.. Varför kan du inte bara säga till mig igen: jag skiter i vad som hände då, jag bryr mig inte om hur du va förut o vilka du höll på med då.. De enda jag bryr mig om är hur du är nu o de gillar jag. DEN killen saknar jag, innan du blev som du blev. Fan att de blev såhär. Jag skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden då vi bara satt i din bil o höll varann i handen, innan problemen började..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0