Måndag.

Har inte bloggat på ett tag, har tagit en paus från livet en stund. Och det är för att jag inte är hel idag, och jag kommer nog inte vara hel i morgon heller. Men kanske om en vecka.. eller två. Jag vet inte varför det tog så hårt i mig, när vi bad varandra dra åt helvete. Eller du bad mig dra, och jag sa att jag älskade dig. Dom där tre jävla orden som jag bara säger när det verkligen är så. Dom där tre orden som man kommer på när det är försent för att älska. Jag hatar mig själv för att jag vill vara med dig, när du inte vill vara med mig. Men när du ville vara med mig, var jag alldeles för stolt och för upptagen för att låta mig själv vilja vara med dig också. Kärleken är kaos just nu, allting bara snurrar runt i huvudet och jag vet inte vad jag ska göra. Du fick mig att inse så mycket..



Skolan började idag, var skit glad hela dagen.. Tills sista lektionen då jag var skit trött, lovet har ändrat mina rutiner helt och det är väl inte bara jag som känner så. Idag vill jag dricka mina cider, va lite glad för en gång skull. Och nej jag är inte alkolist, bara jävligt trött på att bära på smärtan. Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0