Kmr gå sönder utan dig.

Hej på eeer!
Galet trött, och då menar jag galet trött. Efter skolan stack jag och Sara till centrum, åt på Subway. Och sen vart det träning i en timme och efter det ett pass. Men efter halva passet typ så stack vi, skit skumt pass asså. Inte alls för nybörjare haha, så jag och Sara stod där som två frågetecken och undrade vad det var för nått. Ikväll ska jag inte göra någonting, ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i min säng och chilla. Kanske skulle träffa en person senare, får se.

Sjukt jobbigt var det idag att stå på rullbandet, för man ser ner i hela centrum och vem tror ni jag ser om inte han? Han går där, precis så fin som han var när han var med mig. Åh kärlek gör ont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0