K A O S

Vad gjorde vi igår haha.. Vi drack, vi körde ölspelet. Ett par glada ungdommar hemma hos mig. Vid halv 11 drog vi vidare till en fest i bro. Kvällen slutade iallafall med att jag har fuckat upp min armbåge, Elin har skärt upp handen, folk skriker i panik. Ramlat och gjort så jävla illa ryggen så jag dör.. Haha och vet ni vad de värsta är? När jag vakna upp i morse så hade jag sån jävla baksmälla, och sen haha vad tror ni jag får. JO min mens? Gulligt va, underbaaaart.. Men en sak är iallafall bra, trots att jag grät för dig igår så ringde jag inte eller smsa dig. De är en bra början iallafall. Idag skinert solen, jag ska möta upp Amandy. Och sen kanske träffa Nathalie. Vi hörs, idag är en fin dag trots all smärta man har i kroppen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0