Hej bloggen

Hade helt glömt bort tiden, är fortfarande hemma hos Sara. Väntar på min papi som ska komma o hämta mig snart.. Idag så har vi tränat, duktiga cheyer! Sen stack vi hem till henne o åt, skulle pluggat med den glömde vi. hähä.. Så kommer få piisk av min lärare imorgon, men de är smällar man får ta liksom. Vi har précis kollat på The notebook, har aldrig sätt den förut men den va bra. Lite tårögd blev man ju i vissa scener. Kärlek, de är hårt. Förstår inte hur ett ord, kan ha en sån stor betydelse. Kärlek kan verkligen få en att må underbart bra. Men det kan också få en att bara vilja gå under jorden o dö. Så känner jag just nu. Det finns en person, en enda jävla person. Som kan få mig från att gå till så lycklig, till känslan då jag bara lägger mig ner på marken och skriker av panik. Från att betyda inget, som sedan blir till allt. Men sluta deppa nu, ska decka på dirren i min säng när jag kommer hem. Vi hörs, imorgon.. kanske? I dont know, de beror på vettu. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0