GRATTIIIIS!

Idag fyller en utav mina bästavänner år. En tjej som jag har känt i många år nu, och som jag gråter av glädje varje gång jag träffar henne. Idag blir hon 18 fucking år, det känns som att tiden bara rinner iväg. Det känns inte som det var allt för länge sen som vi bara var 14 och oskyldiga. Imorgon ska vi fira henne, fira henne stort. Hon blir trotsallt vuxen, även fast hon kan vara så otroligt barnslig. Fast jag älskar henne för det, för att jag kan vara ett barn med henne när jag är med henne. Och för att jag kan vara exakt hur jag vill med henne. Åh nu blir jag tårögd när jag tänker på alla stunder tillsammans. Släpper dig aldrig Rebecca Strömqvist, aldrig!


14 år.. 4 år sen.. Och jag älskar dig minst lika mycket idag, som då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0