Friday

Sovmorgonen gick ju åt helvete, vakna kl 9 fast man hade hoppats på tiden som de är nu ungefär. Men sånt e livet, vad ska man göra? Har hunnit haft ett telefon samtal med Nathalie, kollat på Shrek haha. Och nu mina kära vänner ska jag hoppa in i duschen. Ikväll så blir det party hos Ronja, vilket det blir imorgon också men det är najs. Kommer inte ringa, eller smsa dig ikväll. Det har jag bestämt, det är slut på det nu. Slut på ord, jag tänker leva mitt liv nu. Du förtjänar inte all den uppmärksamheten som jag ger dig. Dags o göra nytta, vi kanske hörs senare. Annars så hörs vi imorgon, eller något. Herå

Bild från i somras, på min födelsedag..
Ja ni kan ju gissa vem jag är, mitten med ögonbindel haha
Men livet var så enkelt, just den där dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0