År 2010 har tagit och gett. Tårar och skratt, lojalitet och svek, lyckliga stunder och de förträngda, lärdomar och misstag.

Nyår började med fin middag hemma hos Zimone's familj, med min familj + en familj till. Satt och åt och pratade, vart lite smått lullig där också för det bjöds på champange och vin redan där. Sen mötte jag upp Camilla & Alexandra i Barkarby och vi åkte vidare hem till Elin där det börjades föras. Istället för att köra jag har aldrig så vart det 'i år har jag aldrig'.. Alla vart glada och roliga och sen tog vi bussen till Jakobsberg och firade in det nya året med människor som jag inte hade en aning om vilka det var. Förutom att jag träffade på en gammal 'fjortiskompis' haha som heter Melissa. Stod och snackade med henne ett tag.. Men sen kände jag & Elin att det var dags att åka till Sollentuna. Vi tog en taxi dit, blev lite problem. Men 200 kr från Jakobsberg till Sollentuna är galet billigt. I Sollentuna mötte vi upp Younes, Rikard och två till. Stod och pratade med dom ett tag, träffade även på Robert också. Sen ringde jag Edin, han var dragen. Men kom till stationen med Patrik, och vi var med dom. Tog hand om Edin, har saknat honom så grovt mycket. Senare kom Naim, och vi stötte även på Karwan, Kristian och Pierre. Efter det gick vi till malmvägen, träffade Mike och Aziz? Var med dom till halv 6 på morgonen. Sen deckade vi fint hemma hos Naim efter en god "middag" som hans mamma hade gjort. Nu ligger jag här hemma, med ångesten haha. Nej men illa mår man ju idag iallafall, verkar som resten av Sverige gör det också. Ska träffa Linnéa lite senare tror jag. Får se vad som händer. Min nyårsafton var bra iallafall. Och jag fick min nyårs puss som jag vill ha. Thihi, mer får ni inte veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0