Du är ögongodis

Tjenna, sitter i skolan just nu.. och gör, ingenting? Dom andra har matte, och jag pallar ej. Har redan G som sagt så orkar inte lägga ner tid på det. Så lånar Naim's data så länge medans han sliter med matten. Stackarn! Medans jag bloggar så kan jag ju passa på och dela med mig av min morgon så ni andra får ett gott skratt. När jag klev upp i morse så var jag skit trött, har aldrig varit så trött på länge. Slängde bara på mig mjukis kläder för att jag inte kände för att fixa mig. När jag kommer ner till busshålsplatsen, vad tror ni att jag gör? JO jag ramlar såklart, mitt framför 5 pers och det enda jag får fram att säga är: oj då.. Med ett tok rött ansikte, så jag jogga hem och höll på att dö av pinsamhet. Bytte om, kollade ny buss och gick till busshålsplatsen igen men som tur var inte människorna kvar där. Sen sätter jag mig på bänken och väntar, vad tror ni händer?! Bara för att jag tar upp min mobil för att kolla ett sms, så åker buss jäveln förbi mig!! Och jag höll nästan på att börja gråta asså..

Så yttligare 10 min fick jag sitta där, vänta på nästa. Och den var jag tvungen att hoppa av vid Akalla så de gjorde jag. Träffade på Simon där, så hade sällskap till kista. Där jag var tvungen att ta en annan buss till Sollentuna och sen en annan till min skola. KUL morgon, håller ni inte med mig?! Sen har ju skolan bara fortsatt med pinsamheter, har liksom skämt ut mig för alla människor som jag tycker ser bra ut.. Men that's me. Efter skolan ska jag träna, skönt eller? Jag är hungrig, och fråga mig inte varför. Åh dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0