Bloggat via mobil

Godmorgon.. Man kan nog säga att jag har försovit mig haha. Började egentligen 9 och vaknade tjugo över.. Men men, låg och pratade i telefon till halv 2 inatt så de kan ju bero på det. Och vem pratade jag med nudå? Jag vet att ni vill veta, men nu är de så att jag inte vill skriva ut det. För det finns människor som snackar väldigt mkt skit runt omkring. Men jag kan säga såhär. Det var med en person som jag snart har känt i 4 år, och även om vi inte hörs på ett år eller mer så kommer han alltid vara en stor del av mig och han hjälper mig alltid och jag hoppas att jag gör detsamma för honom. First love.. Så mer får ni inte hehe. Nu har jag fixat klart mig, sitter o äter frukost bara och sen ska jag rulla iväg till bussen. Ta hand om min fina vän sara, och sen självklart mina andra också. Idag är Josefine glad, idag är en bra dag. Idag känner jag mig hel igen, med ett litet hjälp upp på traven av en fin person. Tack jag kommer nog aldrig kunna tacka dig tillräckligt.. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0