Onsdag, ingen lillördag för mig

Chacha bloggen.. Skolan idag va sååå boring, som vanligt. Men jag fick 12/14 på mitt prov, så de va duktigt! För er som inte redan vet det så lyckades jag ha sönder hela min iPhone igår, hela skärmen och baksidan är helt sprucken. Så den lämnades in idag, och nu har jag en liten fattig Nokia telefon. Men men, den får duga i 4 veckors tid. Saknar redan min fina telefon asså! Får fan ont i fingrarna av knappar, är så van vid touch. Smsar med hemlig just nu, och ska snart kolla på alla solsidan avsnitt som jag inte sett. Imorgon är de sista skoldagen innan lov, så najs. Har också varit en sån duktig dotter åt min mor, har hängt in tvätten, städat mitt rum och vikt tvätt. Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0