Iwontfallagain

Stack ut och träffa Nathalie vid Willys, sen kom Daniel och plocka upp oss. Vi åkte och tvätta hans bil, och sedan åkte vi bara runt.. När vi kom utanför Daniel bestämde jag mig för att gå hem, har inte varit så duktig med träningen på ett tag. Så jag gick hem, de tog typ en halv timme. Bara musiken i öronen och solen som lyser på den vita snön. De var rätt fint endå. Något jag aldrig har tänkt på är hur fint Skälby är, alla stora villorna och allting. Man tänkte aldrig på de förut, när man var 14-15 och alltid var där. Jag har börjat tänka så otroligt mycket på senaste tiden, vad jag gör med mitt liv. Varför jag låter folk förstöra för mig, varför jag går runt och gråter för en person som bara gjorde mig illa? Jag tänker inte leta efter kärleken längre, den får komma till mig. Jag klarar mig, jag har kommit såhär långt. Varför skulle jag inte kunna komma längre? Jag har gått igenom en otroligt svår period i mitt liv, och det gör jag fortfarande. Men det gör mig bara starkare, vissa dagar då det tär på mitt pyske så börjar jag alltid tänka att jag kommer att klara det här. Jag har mig själv att tacka för det, inte någon annan. För de är jag som har tagit mig upp när jag har ramlat, det är jag som har ordnat upp mitt liv. Förut så sa jag alltid att alla andra som tex mina ex gjorde mig stark. Men de är så fel, det är JAG som har gjort mig så stark som jag är idag. För att jag aldrig har gett upp, jag har kämpat. Jag är stolt över mig själv, och jag tänker fortsätta vara det. Tänker inte låta någon liten idiot förstöra de för mig.. Varför ska jag gråta över just dig, när de finns tusen andra där ute? Jag kommer att träffa på flera, men dom kommer inte lyckas trycka ner mig. För jag har varit på botten tillräckligt länge, nu kan jag bara komma uppåt. Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fortsatt fin lördag. Tänk på allt positivt istället för allt negativt, för negativ gör dig bara svag. Positivt gör dig stark.


Kommentarer
Postat av: elin porsklint

SÅÅÅÅÅ SKA DET LÅTA!

SKÅL.

2011-02-12 @ 15:31:45
URL: http://nattstad.se/elinporsklint

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0