Har tråkigt

ALLMÄNT:
Namn: Josefine Viola Fasth Piercingar: Tungan Tatueringar: Nej men vill verkligen ha Längd: 1.66 Skostorlek: 38 Hårfärg: Blond Fräknar: Ja lite faktiskt haha Motto: Follow your dreams. Om allting känns som att de inte kan bli värre, så kan de bara bli bättre Kär? Tror inte det. Isåfall i Justin Bieber Önskar du att du bodde någon annanstans? Varje dag på vintern Dricker du? Tänker inte ljuga Röker du? Si Vilket schampo använder du? Det vi har hemma haha Vilken parfym använder du? Helt olika Vad är du rädd för? Spindlar, finns inget värre Gillar du att tvätta? Gillar någon att tvätta? Gillar du berg- och dalbanor? Ja det gör jag väl Filmen du hyrde? Jag laddar ner istället. Filmen du köpte? Tror aldrig att jag har köpt en film för egna pengar Låten du hörde: Fields of gold Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik? Personen du ringde? Mamma TV-program du såg? Något på 1an Person du tänkte på? Hemligt

FAVORIT:
Låt(ar): Finns många bra Sak att göra: Just nu? Sova Sport: Basket Dryck: Coca cola Kläder: Leggins Film: Green Street Hooligans, alltid Bil: Haha inte en jävla aning Serie: One tree hill!

HAR DU NÅGONSIN..
Gråtit över en pojke? FÖR många gånger Ljugit för någon? Mm Varit i slagsmål? Yes Blivit arresterad? Ja Träffat någon från internet IRL? Ja, min första kärlek haha Varit kär? Ja, 2 gånger Fått ditt hjärta krossat? Ja 

SENASTE..
Boken du läste? 14 år till salu Personen du fick e-mail av? Vet inte, kollar aldrig min mail Personen du fick brev av? Nordea tror jag Personen du fick sms av? Sebbe Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår Saken du köpte? En paj Vad har du gjort idag? Varit i skolan, sen varit med Ronja & Elin. Senare träffade vi Stavve och Fredrik. Var det kul? Haha de kunde väl ha varit bättre Brukar du svära mycket? Haha kanske.. När stiger du upp på morgonen? Helt olika Vad har du på dig? Jeans och en tjocktröja. Vad ska du göra ikväll? Sova Var har du ont? I hjärtat Använder du hårspray? Nej Kan du stå på händer? Nä Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström Salt eller socker? Socker Gillar du ketchup? Ja Är du glad nu? Inte direkt Var du glad igår? Ja Vad dansar du till? Dansar aldrig nykter Stockholm är..? Tråkigt Göteborg är..? Fint Kan du sjunga? Enligt mig själv ja, enligt andra nej Spaghetti eller makaroner? Spaghetti Land du vill besöka? Thailand, USA, Kina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0