Försvinn från mitt huvud

Faaaaan.. Nu kom tårarna igen, dom där jävla tårarna som aldrig tycks försvinna! Jag blir galen på dehär, upptäcker bara mer o mer saker. Saker som jag inte såg när det var du & jag. Var jag bara ett spel som du lekte med? Var jag bara någon som du ville höja ditt självförtroende med? Du lyckades få mig, och sen lämna mig. JAG ORKAR INTE MER! Nu tänker jag göra allt för att gå vidare, träffa andra, ha kul med andra och skita i dig. Precis som du gör med mig. Du lägger inte ens ner en tanke på hur jag mår utan dig, så varför ska jag bry mig om dig då?! Nu börjar jag bli mer arg än ledsen, nu räcker det. Tack för att du förstörde mitt förtroende för killar ännu mer. Men haha juste det var ju du som sa - 'jag är inte som dom andra som du har varit med, jag kommer aldrig att göra så som dom gjorde mot dig'. HAHA bullshit, jävla pajas mytoman, aa vet inte vad jag ska säga mer. Jag HATAR att jag älskar dig, på riktigt jag hatar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0