Do you remember

Skolan var väl sådär, som alltid. Maten sög, som alltid. Imorgon har jag prov också, roligt! Eller? .. Efter skolan stack jag och Elin hem till mig och åt, såg att min fågelsbur var tom. Och pappa hade åkt och avliva henne, inte för att det är värsta husdjuret, men efter 8 år så är det klart de tar lite. En liten tår kom ju, vila i frid min fina! Vid 19.00 tiden drog jag ut och träffade Andreas, vi lallade bara runt. Pratade lite skit och skrattade så jävla mycket, det gör jag alltid med honom. Tack för att du alltid kan få mig att le, alltid! Gjorde mig också av med en person idag, som inte hade hunnit komma in i mitt liv än. Jag fick en såndär magkänsla av att jag kommer bli sårad igen. Så de är lika bra att droppa allt på en gång, för jag tänker inte låta mig själv såras igen. Och absolut inte om jag redan känner det på mig. Man har ju liten erfarenhet sen tidigare händelser, det är väl det enda positiva med att jag har blivit sårad förut? Nu ska jag smsa en annan mr. hemlig haha som inte ens mina vänner har en aning om. Oj oj bad girl. Vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: Yours truly. Sara

Det där borde du inte skrivit ut. I'm gona be a pain in the ass today if you don't tell me.



Är stolt över dig <3

2011-02-22 @ 07:40:05
URL: http://www.sarus.devote.se
Postat av: Ronja

Nu får du allt berätta ;)

2011-03-09 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0