Alltharförändrats

Godmorgon världen!
De är kaos i sthlm, bussarna inställda. Ingen kommer till skolan, tur att man är ledig då så man slipper tänka på de. Men vafan händer ikväll? Kommer man komma ngn stans, eller måste man sitta hemma och kolla på alla b program som går på tv ikv? Fan asså, hatar vintern. Vill bara åka bort, nu! Har redan kollat på två filmer, håller på att ladda ner en till som ska ses om ett tag. Sitter och läser massa gamla texter som jag skrev under min högstadie period, och gråten sitter i halsen. Allt spolas tillbaka, hur livet såg ut då. Vänskap, och kärlek. Fan vad jag kan hata men endå sakna tiden. Ta mig tillbaka, för bara en kväll. Då livet var sådär underbart bra. Då vi alla satt på lövsta badet, uppe vid bergen. Drack den där äckliga vodkan, men sjöng till musiken som var "inne" då. En kväll då det inte var gråt, och bråk runt omkring oss. Kan fortfarande minnas meningen som Jesper Ljung sa: Det här är våran sista sommar tillsammans.. Sommaren 2008, fan vad jag kan sakna ibland. I 9an förändrades allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0