What about now

Tjenaaareeee! På dagen kom Elin till mig, vi gick o köpte en cola sen satte vi i solen och bara snacka. Min fina vän! Sen så gick vi hem till mig och åt lite, kollade sen på tv. Och efter de ringde Rebecca och ville träffa oss, så vi stack ut igen. Satt med henne, och pratade om allt från himmel och jord. Åkte sen till Handlarn, Rebecca ville kolla om dom sökte folk som ville jobba. Men dom dryga jävlarna haha, de ville dom ej. Sen stack vi till Kista, Ronja kom dit också och vi åt middag. Vi gick runt och kollade jobb, och kläder. Hittade en as fin tröja, men orkar inte ta kort på den. Lite High School stuk på den. Nu är jag iallafall hemma, ska nog sova snart. Imorgon är de ju skola, sen helg igen. Skööönt! Och Valborg blir det också.

Skulle egentligen till Skåne i helgen, men hitta ingen sovplats. Så skippar de och åkter någon annan helg istället. Kan bli skönt att fira de hemma också.Blir nog Barkarby hållet iallafall, kolla brasan i Skälby och så..  Kommer iallafall spenderas med Elin, Ronja och Rebecca. Mina finisar!

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0