Svar på kommentar

Skriven av: Camilla
vart står du o william just nu? ni var väl tsm förut?

Svar:
Yes det stämmer, jag och William var tillsammans förut. Faktiskt så var det ett tag sen som vi var tillsammans. Men sommaren 2009 var väl det senaste som vi var vi på ett sätt. Sen dess så har vi inte har haft någon riktig relation till varandra. Jag och William har en väldigt konstig relation faktiskt. Vi kan ringa varandra en gång i halv året och då är det faktiskt riktigt bra. Då kan vi prata om allt. Men på senaste tiden, så har jag ringt han väldigt mycket. Oftast när jag har varit onykter. Och det tycker han är jobbigt, men jag förstår honom. För oftast när jag ringer på fyllan är jag väldigt ledsen, och gråter när han svarar. Det skulle vara så mycket enklare att ringa honom när jag är glad. Men William har alltid haft den där kraften att hjälpa mig upp. Han har alltid vetat hur han ska hjälpa mig, vad han ska säga för att jag ska må bättre. Det kanske är just därför jag ringer honom när jag är full och inte vet vad jag ska göra liksom..

Men William och jag kommer aldrig att bli tillsammans igen. Vi var då, och det är nutiden vi lever i. Vi är alldeles för olika för varandra. Vi lever helt olika liv nu än vad vi gjorde förut. Och vi har lärt oss att leva utan varandra, vi är inte varandras vardag längre som vi var förut. Och det är väl både positivt och negativt, med tanke på hur mycket som vi faktiskt har gått igenom tillsammans. Egentligen så är det nog bara jag som tänker så mycket på honom, han har nog inte alls dom här tankarna om mig. Om han undrar något om mig, då smsar han mig bara.

William vet exakt allting om mig, exakt allt. Och det har alltid varit så, det har varit så enkelt att berätta för honom, alla problemen som man har. För han dömmer inte, han ser mig som en person endå. Det som är tråkigt är att folk som umgås med William idag hittar på väldigt mycket om mig och berättar saker som jag inte har berättat för honom, för att vi faktiskt inte har någon kontakt idag. Och det är irriterande, för jag skulle berätta allt för William om vi hade haft kontakt.. Mer vet jag inte vad jag ska säga. Jag kommer alltid att bry mig om William, han kommer alltid att kunna komma till mig om det är någonting. Och det vet han. Någon känsla kommer jag väl också alltid ha för honom. Han är ju som sagt min första riktiga kärlek, och den sitter ju alltid kvar. Till och med när man bli vuxen liksom. Det är William, han är speciell för mig. Har alltid varit och kommer alltid vara..




Bild tagen sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0