StureP stureP, rrröda byxor

Hej alla barn! .. Och kanske vuxna
Skoldags snart, väntar bara tills kl ska bli 5 över halv så då kan jag gå t bussen. Det är den värsta dagen i skolan idag, först engelska, sen so och sen lunch, sen so igen och sen engelska en gång till. Men typ ba: DÖ?! Och sen har jag Kissies lillebror's låt på hjärnan också, FML! För er som inte vet vad FML betyder så ska jag översätta det så snäll jag är.. FML = Fuck My Life. Så nu har ni lärt er något idag också. Ni kan få en till TPL = Trött På Livet.. Åh vad generös jag är idag som delar med mig av mitt ordföråd. HAHA nej jag använder verkligen inte dom här orden, bara så jävla roligt när folk säger det.

Som ni säkert märker nu så snackar jag på om absolut ingenting för att försöka få tiden att gå liite fortare, och sen för att ni ska ha något att läsa. Men stackare som måste läsa den här skiter som inte ens har ngn mening. Åh vad dålig jag är. Måste skriva något bra sen. Men kan inte lova ngt, jag är en usel bloggare som inte ens svarar på den enda kommentaren som jag har fått. Måste göra det snarast! Får se om jag gör det ikväll om jag inte ska möta upp Ebba & Petronella en sista gång och prata om livet och sen säga hejdå till dom. JAG MÅSTE NER TILL SKÅNE FÖR I HELVETE! Saknar alla så otroligt mkt, eller alla var väl o ta i. Men mina tjejer och Nathan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0