Jag är sjuk haha!

Hey på er, var i skolan idag. Sen åkte jag och Elin till stan, gjorde en sak där.. Sen åkte jag hem och åt middag, sen mötte jag upp Ronja i Karlberg snabbt. Sen vidare till Sollentuna, träffa Elin & Naim. Träffa Simon snabbt också. Sen åkte jag Elin & Naim till donken i Häggvik. Sen kom mami och hämtade mig..

Ni som känner mig vet att jag är knäpp, kan få ryck ibland och vill göra något helt galet. Så idag gjorde jag något, som jag gjorde förut. Som jag blev mobbad för haha. Men det ser heelt annorlunda ut idag, fast jag gillar det endå inte. Så det blir att gå med mössan på endå haha. Kan ni gissa vad det är??

JAG HAR KLIPPT LUGG! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0