Ge mig kraft att orka

Jag är rädd. Jag skriker i panik, jag gråter så jag nästan går sönder. Jag förstår inte hur det kunde bli såhär. Vad var det som gick så snett? Hur kunde livet bli såhär, jag som var så lycklig förut. Jag som skrattade hela tiden, jag som hade allt. Finns det någon i hela världen som förstår hur det här känns, finns det någon som kan säga till mig vad jag ska göra? Livet känns kaos just nu, känner mig helt tom. Jag saknar min bästavän, och pojkvän som han var på den tiden. Han som alltid fanns där, och han förstår inte nu hur ont det gör. Hur det känns på kvällarna när jag inte orkar längre..

Jag behöver hjälp, jag klarar inte det här längre. Dom är känslorna dödar mig. Det äter upp mig in ifrån. Jag orkar inte, jag vill bli hel igen. Jag vill bli Josefine igen.


Sommaren 2006..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0