Forget it

Good kväll! Sov dags för mig snart, är sjukt trött. Slutade tidigt idag, as najs. Runt kvart över 1. För att jag hade gjort klart allt som jag skulle göra, och ingen svenska på tisdagar längre. Underbart. Så jag mötte upp min allra bästa pojkvän Andreas Wiking, han är ju pojke och min vän så då blir det väl pojkvän? HAHA! Sen åkte vi hem till mig, kollade på tv och skratta. Sen kom Zimone också, så vi låg och kolla på tv allihopa. Efter det drog dom, och jag låg hemma till halv 8 typ sen drog jag och träffa Elin & Ronja. Snackade bara om allmänna saker, alla dom sakerna som tjejsnack handlar om :) Och sen åkte jag hem. Puss!


Kommentarer
Postat av: Camilla

vart står du o william just nu? ni var väl tsm förut?

2011-04-05 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0