Du gör mig lycklig!

Såå.. Vad har jag gjort idag då? Jo vaknade, käka frulle. Fixade mig och sen stack jag ner till bussen o åkte till skolan. Hade engelska först, gick as bra. Fick skit mkt beröm för att jag e så grym! Efter de va de SO och vi har geografi, finns inget ämne som jag hatar mer i SO. Jag hatar geografi, verkligen hatar!! Sen vare lunch, sen rulla det på med SO och sen engelska igen. Efter skolan stack jag o Elin och gymma. Men de vart bara ett kort pass. Skulle träffa Amanda också. Hon kom hem till mig, sen åkte vi till Willys. Köpte lite gott, och gick till dansbanan. Satt där i solen, och senare kom Ronja & Anna. Vi satt och snacka lite skit hehe, nerå. Vid 20.00 tiden kom Zimone och Andreas också. Vi alla stack hem vid kvart i nio. Är as trött, och ska nog sova snart. Ska in till Söder vid halv 11 också. Imorgon äre fredag, så nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0